Η συμφωνία φέρνει σε κόντα τη Motorola και την Euroleague μέχρι το 2026.
Η Euroleague και η Motorola ανακοίνωσαν μια πολυετή συμφωνία χορηγίας που θα κάνει τη Motorola τον premium Mobile Smartphone Partner και των δύο κορυφαίων ευρωπαϊκών διοργανώσεων συλλόγων μπάσκετ, της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2026. Τα νέα θα ανακοινωθούν επίσημα, τον Ιανουάριο 9 σε μία από τις κλασικές αντιπαλότητες της Turkish Airlines EuroLeague μεταξύ των δυνάμεων της Μπάγερν Μονάχου και της Ρεάλ Μαδρίτης.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τη Motorola και τη Lenovo στην αναπτυσσόμενη οικογένεια των στρατηγικών μας εταίρων», δήλωσε ο Paulius Motiejunas, Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball. «Ακριβώς όπως η Euroleague Basketball, η Motorola είναι ευρέως γνωστή για την πλούσια ιστορία, την καινοτομία και το πάθος της. Ανυπομονούμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας σε μια αποστολή να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά μέσω της τεχνολογίας και του αθλητισμού».
Η Euroleague Basketball είναι η τελευταία μεγάλη παγκόσμια αθλητική συνεργασία που συμφωνήθηκε από τη Motorola και τη Lenovo, ενώνοντας άλλους μεγάλους οργανισμούς όπως η Formula 1®, η Ducati Corse, οι Chicago Bulls, οι Milwaukee Bucks, η La Liga και το San Diego Padres, μεταξύ άλλων.
Ο Fabio Capocchi, Γενικός Διευθυντής της EMEA MBG, σχολιάζει τη χορηγία: «Το 2023, είδαμε τεράστια επιτυχία σε όλη την EMEA για συνεργασίες και συνεργασίες που είχαν απήχηση στο πάθος των καταναλωτών. Και τώρα, ξεκινάμε τη νέα χρονιά γίνοντας χορηγός της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup, των κορυφαίων ευρωπαϊκών διοργανώσεων για συλλόγους μπάσκετ. Αυτή είναι μια σημαντική ευκαιρία για τη Motorola και ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη της επωνυμίας μας».
Ο Fabio Capocchi πρόσθεσε περαιτέρω: «Προσπαθούμε να είμαστε μια μάρκα πρώτης κατανάλωσης και μέσω της τελευταίας μας συνεργασίας, μπορούμε να συνδεθούμε με τους καταναλωτές σε όλη την κοινότητα της Euroleague και να τους δώσουμε τη δυνατότητα να ζήσουν τη ζωή μέσα από το δικό τους φακό και τα δικά τους πάθη. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την Euroleague Basketball και ζωντανεύουμε την κοινή μας φιλοδοξία να γίνουμε γεννήτριες θετικών αλλαγών».
Lara Rodini, Global Sponsorships & Activation Director στη Lenovo: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτή τη νέα συνεργασία με την Euroleague Basketball, η οποία υπογραμμίζει για άλλη μια φορά τη σημασία για την εταιρεία μας να είναι μέρος του αθλητικού κόσμου για τη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας μας και της θέσης μας σε μια παγκόσμια στάδιο. Οι δύο εταιρείες μοιράζονται σημαντικές κοινές αξίες όπως πάθος, ισχυρό κίνητρο, αφοσίωση, εστίαση στα αποτελέσματα και ομαδικό πνεύμα και θα συνεργαστούμε μαζί σε έναν κόσμο όπου οι οπαδοί αντιπροσωπεύουν μια μακρά ιστορία ανθρώπινων, αθλητικών, κοινωνικών και ηθικών αξιών».
Η Lara Rodini συνεχίζει: «Μπαίνουμε σε μια τεράστια ευκαιρία, μέσω της χορηγίας της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup, να συνδέσουμε χιλιάδες ανθρώπους –παθιασμένους ακόλουθους που ζουν σε διάφορες χώρες– δίνοντας τη δυνατότητα να πουν την ιστορία τους όπως τη βλέπουν. . Αυτή η συνεργασία θα επιτρέψει επίσης στη Motorola να δημιουργήσει αποκλειστικό περιεχόμενο και να προσελκύσει τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο για να γιορτάσουν τον ενθουσιασμό των καλύτερων του ευρωπαϊκού μπάσκετ και να δημιουργήσουν στιγμές που διαρκούν, με μεγάλη επίδραση».
Ως μέρος της συμφωνίας, η παγκόσμια και εμβληματική μάρκα Motorola θα εμφανίζεται σε όλα τα παιχνίδια της EuroLeague και του EuroCup, εντός και εκτός συναυλιών, καθώς και στις ψηφιακές πλατφόρμες και το περιεχόμενο των διοργανώσεων.
Περαιτέρω πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για να αναβαθμίσουν την εμπειρία των οπαδών της EuroLeague και του EuroCup μέσω της ευρύτερης υποδομής τεχνολογικών δυνατοτήτων της Lenovo και της Motorola θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
«Είμαι ενθουσιασμένος που ανακοινώνω τη συνεργασία μας με τη Motorola, μια από τις πιο εμβληματικές μάρκες τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας, που μοιράζεται τις βασικές μας αξίες για μια προσέγγιση με επίκεντρο τους θαυμαστές και τη συνεχή καινοτομία. Η Euroleague Basketball υπερηφανεύεται για την εκτεταμένη παρουσία της σε όλη την περιοχή, καθιστώντας μας ένα από τα λίγα ακίνητα επωνυμιών ικανών να προσφέρουν μια πραγματικά πανευρωπαϊκή πλατφόρμα», δηλώνει ο Gawain Davies, Ανώτερος Διευθυντής Εταιρικών Συνεργασιών & Αδειών Χρήσης της Euroleague Basketball. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Motorola για να προσφέρουμε μια βελτιωμένη εμπειρία για τους οπαδούς της Euroleague στις διάφορες αγορές μας».