Η σεζόν 2024–25 της Euroleague σημείωσε νέο ρεκόρ προσέλευσης, με 10.589 οπαδούς κατά μέσο όρο ανά αγώνα. Η μετακίνηση της Μπάγερν Μονάχου στη SAP Arena έδωσε ώθηση 75%, ενώ σημαντική ανάπτυξη σημείωσαν επίσης Παναθηναϊκός και Φενερμπαχτσέ.
Η Euroleague συνεχίζει να θέτει νέα ρεκόρ για τη συμμετοχή των φιλάθλων, με την σεζόν 2024–25 να σηματοδοτεί την τέταρτη συνεχόμενη χρονιά σε ρεκόρ προσέλευσης. Το πρωτάθλημα είχε τον μεγαλύτερο μέσο όρο όλων των εποχών με 10.589 θεατές ανά παιχνίδι, ξεπερνώντας τους 10.383 της προηγούμενης σεζόν (αύξηση 2%).
Συνολικά, πάνω από 3 εκατομμύρια οπαδοί παρακολούθησαν αγώνες της Euroleague αυτή τη σεζόν, με οκτώ συλλόγους να πουλούν τουλάχιστον το 90% των εισιτηρίων τους, από έξι την προηγούμενη χρονιά. Η Παρτιζάν ηγήθηκε του πρωταθλήματος τόσο σε μέσο όρο θεατών (18.486) όσο και σε ποσοστό πωλήσεων (98%). Ακολούθησε στενά η άλλη ομάδα του Βελιγραδίου, Ερυθρός Αστέρας, με 18.239 θεατές ανά παιχνίδι και ποσοστό συμμετοχής 94%.
Ο Παναθηναϊκός είναι στην τρίτη θέση με μέσο όρο 17.111 θεατές ανά αγώνα και 90% στις πωλήσεις εισητηρίων. Ο Ολυμπιακός είναι πέμπτος με 11.546 θεατές ανά παιχνίδι με ποσοστό συμμετχοχής 94%.
Η Μπάγερν Μονάχου σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση προσέλευσης, με 75% αύξηση από έτος σε έτος μετά τη μετακίνησή της στη νέα SAP Arena, 12.500 θέσεων, με μέσο όρο 10.872 θεατές ανά παιχνίδι με ποσοστό κάλυψης 97%.
Ο Παναθηναϊκός σημείωσε αύξηση 17.8% στη συμμετοχή, λόγω της κατάκτησης του τίτλου στο Βερολίνο και την ιστορική αναβάθμιση του ΟΑΚΑ. Η Φενερμπαχτσέ, σημείωσε αύξηση 10,46%, με μέσο όρο 10.785 θεατές.
Με επτά συλλόγους να έχουν κατά μέσο όρο περισσότερους από 10.000 θεατές ανά αγώνα, η Euroleague συνεχίζει να μεγαλώνει σαν όνομα στην Ευρώπη και όχι, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου.
Επιμέλεια Κειμένου: Στέλιος Ελιοδώρου